سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت پایان دوره کلاس های اوقات فراغت آسمانی ها برگزار می شود.


حسین اکبری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خبر داد و به روابط عمومی در اراک گفت: این جشنواره با محوریت فعالیت های ورزشی بومی و محلی و کتابخوانی، اجرای سرود و نمایش بین اعضای کانون و شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت در ایام دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه 250 نفر از دختران و پسران در کلاس های اوقات فراغت در این جشنواره حضور می یابند، افزود: به نفرات برگزیده در هر یک از رشته های جشنواره طی مراسمی جوایزی اهدا می شود.

 

 

اکبری اظهار کرد: برگزاری بازی های سنتی، بومی و محلی باعث زنده نگه داشتن آئین و فرهنگ غنی پیشینیان خواهد شد و علاوه بر اینکه از شور و نشاط ویژه ای برخوردار هستند باعث نزدیک تر شدن مردم روستا می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز ادامه داد: اعضای این کانون درکلاس های احکام و قرآن، نقاشی، آموزش زبان خارجه و رشته های ورزشی فوتسال و شنا در ایام تابستان در این کانون شرکت و از مربیان متعهد و مجرب بهره مند شدند.

 

 

وی گفت: برگزاری کلاس های تابستانی در کانون های مساجد ضمن تربیت دینی، ترویج فرهنگ جهادی، مشارکت جمعی، آموزش مهارت‌های فنی و ارتقاء سطح توانمندی قشر پویای جامعه، در حضور بانشاط آنان نیز در  سطوح مختلف زندگی تاثیر مثبت دارد.

 اکبری با بیان اینکه امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان بیشتر اوقات فراغت خود را در فضاهای مجازی می گذرانند ادامه داد:  ساماندهی اوقات جوانان و نوجوانان در کشف استعدادهای آنان موثر است و برگزاری کلاس ها نباید صرف وقت پرکردن باشد بلکه مهارت آموزی و تربیت دینی سرلوحه کار مربیان باشد.

 

 

 

 

 


 

 

 


۹۷/۰۵/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]