سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان "بشارت6" امروز(8اسفند) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی:این دوره آموزشی دو روزه ویژه مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس استان مرکزی با هدف تربیت و پرروش نیروهای متعهد و کارآمد در برگزار می شود.

بر این اساس، مخاطب شناسی وارتباط موثر،آشنایی بامعضلات ومسائل جوانان ونوجوانان،آشنایی بااصول برنامه ریزی والویتهای مدیریت ازموضوعات قابل تدریس دردوره آموزشی بشارت است که توسط استادان احمدی و بنیانیان ازحوزه علمیه قم آموزش داده می‌شود.

همچنین، محمد احمدی، معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: امید است برگزاری این دوره همچون دوره های گذشته بتواند گامی در راستای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد بردارد و سربازان فرهنگی جبهه مبارزه با معضلات فرهنگی را بیش از پیش با تمام قوا مجهز به سلاح آگاهی کند.

پایان پیام/

 


۹۲/۱۲/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]