سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۱۶۴ کلاس اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین در تابستان ۹۷ باشور و نشاط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، در تابستان ۹۷ کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین باشور و نشاط کلاس های خود را برگزار کرد و استقبال بی نظیری از سوی جوانان و نوجوانان صورت پذیرفت کانون های روستایی و شهری هرکدام عامل حضور مردم در مساجد شدند کلاس های قرآنی، ورزشی، هنری و آموزشی کلاس های برگزار شده توسط کانون مساجد بود که در تابستان جلوه ای خاص به مساجد بخشیده بود.

 در کلاس های برگزار شده توسط کانون های روستایی تعداد 326 عضو برادر تعداد 337 عضو خواهر در کلاس ها شرکت داشتند 8 کلاس هنری، 12کلاس آموزشی،29کلاس قرآنی،15کلاس ورزشی از جمله کلاس های برگزار شده توسط کانون های روستایی بود.

 

 

 

در کلاس های برگزار شده توسط کانون های شهری تعداد 315عضو خواهر و تعداد446عضو برادر حضور داشتند تعداد 20کلاس هنری، 32کلاس آموزشی، 25کلاس قرآنی، 23کلاس ورزشی از جمله کلاس های برگزار شده در کانون های شهری بود که اعضا در این کلاس ها شرکت کردند.

 رضا کوچکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین  در بازدید از کلاس های اوقات فراغت و فعالیت  کانون ها در تابستان اظهارداشت: برگزاری کلاس های اوقات فراغت فرصت مغتنمی برای جذب جوانان و جوانان وکودکان به مساجد و فراهم آوردن شور ونشاط اجتماعی برای انها است.

 

 

وی افزود: مدیران کانون های مساجد با تلاش مضاعف و عشق به قرآن و اهل بیت(ع) کلاس های متنوعی را برای جذب کودکان و نوجوانان به این صحن معنوی برگزار می کنند که شرکت کنندگان در این کلاس ها طی تابستان با مسجد و نماز جماعت انس و الفت می گیرند و اگر مسجدی های ما از این قشر با روی خوش و احترام استقبال کنند باعث مسجدی شدن و حضور دائمی و مستمر انها در مساجد خواهند شد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مساجد با وجود کمبود منابع مالی هر سال با شور بیشتری به تشکیل کلا س و اردوهای پایان کلاس برای دانش آموزان، دین خود را به این مکان مقدس و دستورات دین مبین اسلام ادا می کنند.

 

 

 

 

 

۹۷/۰۶/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]