سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مراسم اختتامیه اوقات فراغت همراه با تقدیر ۲۵ نفر ازبرترین های این طرح در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، برگزیدگان اوقات فراغت تابستان 97 در مساجد مرکزی بر اساس حضور منظم در کلاس ها، کسب معدل بالا در آزمون های برگزار شده و حضور در نمازهای جماعت مساجد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 مراسم اختتامیه اوقات فراغت با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) مسجد و حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک برگزار شد.

 لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) مسجد و حسینیه حضرت علی اصغر(ع) اراک امسال 12 کلاس در رشته های عقیدتی و آموزشی را با بهره مندی از 12 مربی مجرب و متعهد با شرکت 200 نفر از خواهران و برادران برگزار کرد که به عنوان کانون برتر و الگو در سطح استان معرفی شد.

 گفتنی است امسال بیش از 300 کانون مجری طرح اوقات فراغت تابستان 97 با عنوان آسمانی ها بودند؛  در استان مرکزی 560 کانون فرهنگی هنری فعال است.

۹۷/۰۶/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]