سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: خاستگاه تمام فعالیت های فرهنگی، مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری  مساجد مرکزی :حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(8اسفند) در چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اهالی مسجد باید شور و حال فرهنگی داشته باشند تا بتوانند در مسجد در مقابله با مشکلاتی که وجود دارد با شور و حال خاص خود در رفع آن تلاش کنند.


وی افزود: مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد امروزه بیش از گذشته مورد توجه و تفقد مقام معظم رهبری قرار دارد که این مهم نشان از رسالت عظیم کانون های مساجد در رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری دارد.


حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در کتاب دغدغه فرهنگی در خصوص ورود افراد بسیاری در زمینه سیاسی و وارد نشدن در عرصه های فرهنگی اظهار کرد: ما اهالی مساجد برای این کار و مسئولیتی که ‌در قبال فرهنگ داریم باید توجه و تامل بیشتر و به نحو احسن ادای وظیفه کنیم.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مهمترین مرکز برای تجمع مردم و جوانان بوده و هستند که باید با درک صحیح از این موضوع بتوان گرایش های مختلف را در مسجد سمت وسو بخشید.


لازم به ذکر است،‌ چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان بشارت 6 از امروز به مدت دو روز با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس در حال برگزاری است.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]