سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
استاد حوزه علمیه قم و روانشناس کودک و نوجوان گفت: اوقات فراغت را بستری مهم برای تجدید ارزش‌های معنوی و الهی و حیات انقلابی دانش‌آموزان بدانیم.

به گزارش روابط عمومی از اراک،  حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، استاد حوزه علمیه قم و روانشناس کودک و نوجوان امروز(15شهریور) در مراسم اختتامیه اوقات فراغت کانون فرهنگی صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر شهرستان دلیجان گفت: برنامه های فرهنگی و هنری با تاکید بر تعمیق باورهای دینی افراد تاثیر دارد.

 وی افزود: کلاس‌های کانون های فرهنگی هنری باهدف کشف استعدادهای دانش آموزان و توانمندسازی فکری، فرهنگی آنان برگزار می شود که تاثیر بسزایی در  تقویت رشد ایمانی و اعتقادی مخاطبان دارد.

 این روانشناس کودک و نوجوان اظهار کرد: وجود اوقات فراغت و نیافتن مکان های مطمئن برای حضور نوجوانان و جوانان سبب نگرانی والدین می شود که در این راستا مسجد و شرکت در کلاس های کانون مکان مناسبی برای حضور جوانان است.

 حجت الاسلام  مرادی اظهارکرد: در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت باید از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود و مسئولان بدون هماهنگی با هم کار نکنند، اوقات فراغت را بستری مهم برای تجدید ارزش‌های معنوی و الهی و حیات انقلابی دانش‌آموزان بدانیم.

 در ادامه این مراسم که بااجرای گروه های سرود و تئاتر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر همراه بود  از 33 نفر از دختران و پسران فعال در کلاس های کانون بااهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

۹۷/۰۷/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]