سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
فرمانده قرارگاه سری نصرت و کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: حملات تروریستی در هر نقطه از جهان موجب انسجام مردمی و تقویت اتحاد ملی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، سردار فتاح اهوازیان،‌ فرمانده قرارگاه سری نصرت و کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی شامگاه گذشته (۵مهر) در یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و شهدای مدافع حرم گفتدشمنان مطمئن باشند ملت ایران از حادثه تروریستی در اهواز که به دست ایادی دست نشانده استکبار رقم خورده بود، درسی را که فرا گرفتند بارها در میدان جهاد نشان دادند و نشان خواهند داد.

 وی افزود: حملات تروریستی در هر نقطه از جهان موجب انسجام مردمی و تقویت اتحاد ملی می‌شود و دشمن با طراحی این حادثه نشان داد در حوزه  سیاسی خود بسیار احمقانه عمل می‌کنند؛هیچ توطئه‌ای در کشورمان کارساز نبوده و نخواهد بود چراکه ملت ما دارای بصیرت هستند که حول محور ولایت‌فقیه در برابر اجانب می‌ایستند.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد:‌ دشمن بداند ملت ایران همان ملتی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با دست خالی ولی شجاعانه، غیورمردانه و جانانه با دشمن تا بن دندان مسلح تازید و پیروز میدان شد و امروز جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای دفاع مقدس در برابر تکفیری ها و استکبار جهانی ایستاده اند.

 سردار اهوازیان، خون شهدای دوران دفاع مقدس را موجب به دست آمدن اقتدار و امنیت امروزی ایران اسلامی دانست و ادامه داد: شهدای دوران دفاع نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشتند و انتقال این ارزش ها به نسل جدید ضرورت دارد.

 وی به رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدای مدافع حرم گفت: اگر امروز شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله وارد میدان نمی شدند اکنون داعش و استکبار پلید در گوشه گوشه این مرز و بوم جولان می دادند.

 

 

 

 

در ادامه این مراسم دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این مراسم ها و یادواره های شهدا سبب انتقال آرمان های شهدا و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز است که نباید از آن غافل شد.

 کریمی افزود: شهدای مدافع حرم به دلیل توجه و شناخت راه اهل بیت(ع) در عرصه نبرد با دشمنان تکفیری وارد عمل شدند  و با شهامت و افتخار به درجه رفیع شهادت نایل می آیند.

 لازم به ذکر است،‌این مراسم که با حضور محمدحسن آصفری رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان، رئیس و معاونت فرهنگی بنیاد شهید شهرستان اراک، علیرضا محمودی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک،‌ سرهنگ ابوالفضل غریبی رئیس موسسه تامین درمان بسیجیان،‌ سرهنگ عبدی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری، سروان سلمانی فرماندهی کلانتری ۱۷ شهرستان اراک و خانواده معزز شهدا برگزار شد، سردار اهوازیان در پایان مراسم از دفتر کانون فرهنگی هنری شهیدگل محمدی و پایگاه بسیج مسجد بازدید کرد.

 مسابقه نامه ای به یک شهید، دیدار با خانواده های معظم شهداء، مسابقه رنگ آمیزی نقاشی یاران کوچک امام حسین(ع) ویژه کودکان، رزم شبانه با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد صالحی، مراسم گلباران قبور مطهر شهداء با حضور خانواده های معظم شهداء و عموم مردم ولایت مدار شهر اراک، نمایشگاه تصاویر شهداء و محصولات فرهنگی،خاک ریز بندی محوطه روبروی مسجد و پخش مارش حمله و مداحی های حماسی، افتتاح پارک محله ای در محوطه روبروی پایگاه سلامت منطقه و برگزاری مراسم پر فیض دعای کمیل از برنامه های جنبی این یادواره بود.

 سومین یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و شهدای مدافع حرم در به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) و ‌پایگاه مقاومت بسیج محمد صالحی(سوم حزب اله) و ستاد برگزاری یادواره همزمان با نماز مغرب و عشاء با نوای دلنشین مداح اهل بیت(ع) شهر اراک حاج علیرضا مرادی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/
۹۷/۰۷/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]