سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسابقه نقاشی با عنوان «آب کم است» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تیر تا شهریور ماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، مسابقه نقاشی با عنوان «آب کم است» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تیر تا شهریور ماه برگزار شد که از یکهزار اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه طی دو دوره داوری هشتاد اثر برگزیده قابل تقدیر و پس از داوری نهایی سه اثر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

 راحله رخساره از کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد امام حسن مجتبی(ع) اراک،  طهورا هاشمی از کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک و یسنا سرایی از کانون فرهنگی هنری غدیر شهرستان ساوه نفرات برگزیده اعلام شدند.

 این مسابقه در رده سنی 10 سال و با موضوع آب با  هدف  افزایش آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب بین کودکان برگزار شد.

 

 

 

۹۷/۰۷/۱۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]