سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح ملی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا انصاری .....

به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح ملی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در سالن سوره حوزه هنری تهران  برگزار شد از خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا انصاری مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد تخصصی ایثار و شهادت مسجد حاج سید تقی تقوی اراک تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان کانون های مساجد، ائمه جماعات، مسئولان دبیرخانه های کانون های فرهنگی مساجد کشور، حضور داشتند.

 سردار شهید والا مقام حمیدرضا انصاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از فعالین خوش نام عرصه مسجد و فرهنگ و اسلامی اراک بود که در نوجوانی با شروع جنگ تحمیلی لباس رزم پوشید و وارد عرصه دفاع از کیان اسلامی شد تا در عملیات‌های مختلف حضوری فعال  داشته باشد؛ شهید حمیدرضا انصاری مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد(تخصصی ایثار و شهادت) مسجد حاج سید تقی تقوی اراک چهارمین شهید مدافع حرم استان مرکزی امروز(2اسفند) در میان چشمان اشکبار مردم به خاک سپرده شد.

۹۷/۰۷/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]