سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

یک استاد دانشگاه گقت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد در این وانفسای جبهه فرهنگی باید با سعه صدر وارد میدان شوند.


به گزارش روابط عمومی کانونهای مساجد استان مرکزی ،علی احمدی،‌ یکی از استادان دانشگاه های تهران امروز(8اسفند) در چهارمین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری با شناخت آسیب ها و ویژگی های جوانان می توانند در راستای نزدیک تر شدن با این قشر پیشگام باشند.


وی با بیان اینکه جوان ثبات شخصیتی ندارد و باید متناسب با هر ویژگی رفتار مناسب داشته باشیم افزود: هر گاه صداقت در خانواده حاکم باشد ارزش های ‌اعتقادی نیز مانع آسیب پذیری افراد می شود.


دکتر احمدی تصریح کرد:‌ متولی خانواده در کشور مشخص نیست و آموزش برای خانواد ها در کشور رها است و این عامل سبب ایجاد تعارض در خانواده و نهادهای آموزشی و اجتماعی شده است.


وی اظهار کرد:‌ بزرگترین سیاستمداران آمریکایی سه نکته را در منشور سیاستگذاری خارجی آمریکا در مقابل ایران توصیه کردند اول اینکه هجوم نظامی که از گزینه های روی میز آنان است در مواجه با ایران اثری ندارد زیرا اگر کوچکترین احتمال می دانند که از این روش پیروز هستند تا کنون از حمله به ایران مضایقه نکرده بودند.


این استاد دانشگاه  گفت: به هم ریختن وحدت ایران با توجه به حس مشارکت و همدلی که بین ایرانیان وجود دارد نیز عامل موثری برای مقابله با ایران نیست ولی جدایی جوانان از دین و انقلاب اسلامی را راه حل مناسبی برای شکست ایران می دانند که در این راستا رسالت عظیمی بر دوش اصحاب فرهنگ و اهالی مسجد برای جذب جوانان به مسجد است.

 

لازم به ذکر است، دوره دو روزه آموزشی بشارت 6 با حضور 150 نفر از مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک در حال برگزاری است.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]