سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: پیاده روی اربعین پیام مردم شیفته اهل بیت (ع) است.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و اربعین حسینی به روابط عمومی در اراک گفت: چند سالی است به برکت خون شهیدان راه زیارت اربعین که نشانه اقتدار و عشق شیعیان است برای همه عاشقان و دوستداران باز شده و این پیام مردم شیفته اهل بیت (ع) و مکتب تشیع است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: پیاده روی اربعین حسینی حرکتی ارزشمند و نشانه‌ای از ایمان و اعتقاد و علاقه به ائمه اطهار(ع) و سید الشهداست که این حرکت تنها مختص به شیعه نیست.

 وی با تاکید بر قرائت زیارت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین اظهار کرد: زیارت اربعین مقدمه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و از بزرگترین عبادات برای این ایام محسوب می شود.

 حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: ملت های اسلامی در راهپیمایی اربعین تمام گرایش هایی نظیر گرایشات زبانی، قومیت، رنگ و نژاد که ممکن است سبب جدایی شود را کنار می گذارند وراه زندگی خودشان را که مبارزه برای تحقق آزادی است را بیان می کنند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین بر ایجاد وحدت و همگرایی و آزادگی ین جوامع اسلامی کوشش می کنند.

۹۷/۰۸/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]