سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسابقه فرهنگی هنری اربعین در کانون شهید گل محمدی مسجد صالحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک برگزار می شود.

احسان صالحی از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری اربعین به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد و به روابط عمومی در اراک گفت: سوالات این مسابقه با موضوع اربعین طرح شده و افرادی که به ۵ سوال مسابقه پاسخ صحیح دهند به قید قرعه به ۳نفر آنان جوایزی اهدا می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی مسجد صالحب الامر(عج) کوی صالح آباد افزود: مسابقه رنگ آمیزی و نقاشی« یاران کوچک امام حسین(ع)» نیز به مناسبت اربعین حسینی بین کودکان و نوجوانان عضو کانون برگزار می شود که به همه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 وی  از توزیع بسته های فرهنگی بین عزاداران اربعین خبر داد و گفت: نشریه این کانون در ایام عزاداری اباعبدلله حسین(ع)به صورت ویژه نامه اربعین چاپ وبین عزاداران توریع می شود.

 صالحی به برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در مسجد اشاره و اظهار کرد: در روز اربعین افزون بر قرائت زیارت عاشورا، زیارت اربعین سیدالشهدا(ع) که به عنوان زیارت از راه دور امام حسین(ع) معروف است، قرائت می ‏شود تا عزاداران حسینی در ثواب زائران این امام همام در روز اربعین سهیم باشند.

۹۷/۰۸/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]