سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

علی شعبانی مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک در نخستین جشنواره سراسری تایپوگرافی «مرگ بر آمریکا» که در تبریز برگزار شد مقام برتر را کسب کرد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، نخستین جشنواره سراسری تایپوگرافی «مرگ بر آمریکا» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با همکاری بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

 بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، آثار آقایان باقر جمالی فرد از یاسوج، حسین رزمی از تهران، مصطفی مسلمی از گنبد کاووس، امین جاجانی از تبریز و علی شعبانی از اراک به ترتیب عناوین اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

 40اثر از 27 هنرمند هم در این جشنواره قابل تقدیر معرفی شد؛  71هنرمند از سراسر کشور، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تایپوگرافی «مرگ بر آمریکا»  در تبریز ارسال کردند.

 نخستین سالانه تایپوگرافی و پویش هنری «مرگ بر آمریکا» به منظور تبیین هنری شعار دشمن شکن و انقلابی « مرگ بر آمریکا » و گرامیداشت روز ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

پوستر کامل این اثر در ادامه قابل مشاهده است.

۹۷/۰۸/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]