سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسابقه کتابخوانی با عنوان «نسیم کانون» به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، مسابقه کتابخوانی با عنوان «نسیم کانون» 24 آبان ماه به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و مصادف با روز بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی و هفته وحدت بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 سوالات این مسابقه از متن کتاب « سنن النبی » از تالیفات مرحوم علامه سید محمدحسین طباطبایی طرح شده و در سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد همچنین سوالات به صورت چاپ شده نیز تهیه شده است.

 مسابقه کتابخوانی با عنوان «نسیم کانون» از 24 آبان تا 4 آذر همزمان با فرخنده میلاد خاتم المرسلین حضرت محمد بن عبدالله (ص) و خجسته میلاد حضرت امام صادق(ع) برگزار می شود.

 دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف ارتقای سطح آگاهی جوانان وترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ومطالعه وآشنایی با موضوعات دینی در جامعه اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

 به 17 نفر از برگزیدگان این مسابقه به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 دیدار و تقدیر از کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته کتابخوانی از جمله برنامه های این دبیرخانه است.

جهت مطالعه متن مورد نظر و شرکت در مسابقه پیامکی روی تصاویر زیز کلیک نمایید.


۹۷/۰۸/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]