سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کتابخانه های مساجد باید به پر رونق ترین کانون ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری به مناسبت هفته کتاب در بازدید از کتابخانه های شهرستان های شازند، تفرش و آشتیان و تقدیر از کتابداران این کانون ها گفت: رویکر دکتابخانه های مساجد استان توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، افزود: عظمت یک جامعه به میزان افراد فرهیخته و کتابخوان آن بستگی دارد و تشویق مردم به مطالعه و کتابخوانی در مساجد یکی از مهمترین راهکارهای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است که باید به طور ویژه به این موضوع پرداخته شود.

 وی با بیان اینکه می توان با برنامه ریزی های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان تقویت کرد ادامه داد: کتابخانه های مساجد باید به پر رونق ترین کانون ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تبدیل شود.

 در این بازدیدها از کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شهرستان شازند، آشتیان و تفرش با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد. 

 

 

شهرستان شازند

سید مجتبی بنی جمالی کتابدار برتر کتابخانه کانون شهدای اکبر آباد، محمود مختاری کتابدار برتر کتابخانه کانون شهدای جلایر، زینب حیدری کتابدار برتر کتابخانه کانون شهدای مروارید دره، مریم بوالحسنی کتابدار برتر کتابخانه کانون یادگار امام (ره)

 

 شهرستان آشتیان

نداعابدی کتابدار برتر کتابخانه کانون محبوبه دانش آشتیانی، مژگان عمرانی کتابدار برتر کتابخانه کانون شهید محبی و حسین نجاری کتابدار برتر کتابخانه کانون شهید عبدالحسینی

 

شهرستان تفرش

میلاد حیدری کتابدار برتر کتابخانه کانون شهید دستغیب، محمدصادق بیاتی کتابدار برتر کتابخانه کانون شهید مطهری، حامد قربانعلی کتابدار برتر کتابخانه کانون قائم آل محمد(عج)

 

۹۷/۰۸/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]