سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تازه های نشر به کتابخانه های کانون های مساجد مرکزی تزریق می شود.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به روابط عمومی در اراک گفت: در این هفته از کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان تقدیر شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه بازدید و سرکشی از کتابخانه های کانون ها ضمن ایجاد دلگرمی برای اهالی کتاب سبب تکریم کتابداران می شود افزود: تاکنون از کتابداران شهرستان های آشتیان، تفرش، شازند، اراک، خمین و ساوه تقدیر شده و تا پایان هفته آینده این روند ادامه دارد.

 وی اظهار کرد: کتابداران کانون های اسلامی تربیت، قائم آل محمد(عج)، مرحوم ابوترابی، رسوال الله(ص)، روح الله، شهید محمدنبی رضایی، شهید کاظمی و ثامن طی هفته آینده با حضور کارشناسان این دبیرخانه تقدیر خواهند شد.

 این مقام مسئول از اهدای 8 هزار و ۳۰۰ جلد کتاب در یکهزار و   37۲ عنوان کتاب جهت اهدا به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و گفت: این تعداد کتاب در قالب طرح «حال خوش خواندن» به مساجد سراسر کشور اهدا می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: 10 درصد از این کتاب ها با محتوای قرآن و نهج البلاغه و 90 درصد دیگر با موضوع های دینی، فرهنگی، کودک، علمی، سیاسی، اجتماعی، کمک آموزشی هستند.

 وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «نسیم کانون» خبر داد و تصریح کرد: سوالات این مسابقه از متن کتاب « سنن النبی » از تالیفات مرحوم علامه سید محمدحسین طباطبایی طرح شده و در سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد همچنین سوالات به صورت چاپ شده نیز تهیه شده است.

 حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: این مسابقه از 24 آبان آغاز هفته کتاب و کتابخوانی تا 4 آذر همزمان با فرخنده میلاد خاتم المرسلین حضرت محمد بن عبدالله (ص) و خجسته میلاد حضرت امام صادق(ع) برگزار و به 17 نفر از برگزیدگان این مسابقه به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: مسابقه نسیم کانون با هدف ارتقای سطح آگاهی جوانان وترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ومطالعه وآشنایی با موضوعات دینی در جامعه برگزار می شود.

 

۹۷/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]