سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
جمعی از فعالان، موذنین، مکبران و اصحاب قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) روستای راوه از توابع دلیجان تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفرصادق(ع) 2 نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، 4 نفر از مکبران و موذنین مسجد و 4 نفر از خادمان قران مسجد و فعال در اجرای طرح تلاوت نور تقدیر شدند.

 همچنین به مناسبت هفته بسیج در شب با سعادت میلاد آخرین فرستاده خدا از 4 نفر از خواهران فعال در طرح حلقه های صالحین تقدیر به عمل آمد.

 حجت الاسلام عظمتی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج به عنوان مجموعه های مردمی و برآمده از انقلاب اسلامی، باید در خدمت قرآن، اهل بیت(ع)، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیرو فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه دلیجان افزود: کانون های مساجد در کنار پایگا های بسیج در راستای افزایش معنویت و روحیه نشاط معنوی و شادابی افراد، با انجام برنامه های مختلف سعی در جذب افراد بیشتری به خانه های خدا دارند که با استقبال خوبی از سوی روبرو شده است.

 

۹۷/۰۹/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]