سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
فعالان طرح کتابخوانی در مسجد با عنوان تنفس اوراق شامگاه گذشته یکم دی در مسجد امام حسین(ع) دلیجان تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، فعالان طرح کتابخوانی در مسجد با عنوان تنفس اوراق شامگاه گذشته یکم دی با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد امام حسین(ع) دلیجان تقدیر شدند.

در این مراسم حجت الاسلام رحیمی امام جماعت و مبدع طرح تنفس اوراق، حمیدرضاصادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و علی دوستعلی مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد امام حسین(ع) مورد تقدیر قرار گرفتند و الواح خود را از دست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

همچنین در این مراسم که محسن شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول و کارشناسان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در خصوص اهدای کتاب به ارزش ۷ میلیون تومان قول مساعد داد.

گفتنی است، طرح تنفس اوراق کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) دلیجان طرحی که کشوری شد این طرح بااستقبال خوبی در بین مخاطبانش مواجه شده در این طرح که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد امام حسین(ع) دلیجان اجرا می شود، کتابچه هایی با موضوعات مختلف دینی، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی، احکام و داستان های کوچک بین نمازگزاران مساجد توزیع و بعد از نیم ساعت مطالعه جمع آوری می شود.

طرح «شنبه‌ها با کتاب» از 26 آبان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت آزمایشی در ٢٠٠ مسجد کشور اجرا شد و هم اکنون نیز در حال اجرا است در این طرح هر هفته بعد از اقامه نماز عشاء در روز شنبه یک کتاب معرفی می‌شود که انتخاب کتاب‌ها و نحوه اجرای این طرح بر عهده ائمه جماعات است زیرا آنان بهتر از هر کسی با اقتضائات هر مسجد و محله‌ای آشنا هستند.

۹۷/۱۰/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]