سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با دوازدهم بهمن ماه سرودیکهزار نفری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرود چهل هزار نفری برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در روز 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اجرا می شود که استان مرکزی در این روز با یکهزار نفر از اعضای کانون های مساجد در مصلای بیت المقدس اراک اجرا می کند.

 حضور هزار نفری برادران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در رده سنی نوجوانان و جوانان ٧ تا ٤٠ سال است.

 گروه های سرود یکی از مهم ترین و اساسی ترین فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از این ظرفیت بهره گیری می شود. 

 لازم به ذکر است، نشست مشورتی سرمربیان گروه های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در محل ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف ایجاد هماهنگی میان این افراد و گروه های سرود برای اجرای مناسب طرح طرح 40 هزار نفری سرود انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال برگزار شده است.

۹۷/۱۰/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]