سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
کوچکی گفت: ۲۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان مساجد خمین در سیزدهمین دوره ازمسابقات قرآنی مدهامتان در دهه فجر به رقابت می پردازند.

رضا کوچکی در خصوص مسابقات قرآنی مدهامتان به روابط عمومی در اراک، گفت: در سیزدهمین دوره از مسابقات قرانی مدهامتان ویژه جوانان مسجدی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد، تعداد 250 نفر در رشته های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ جزء30، قرائت نماز، قرائت نماز و نقاشی آیات ثبت نام کرده اند.

مسئول نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین افزود: بعد از ثبت نام افراد شرکت کننده در سایت مدهامتان، مدیران کانونهای مساجد اقدام به برگزاری کلاس های قرآنی جهت آماده سازی افراد ثبت نام کننده شدند وکلاس های آموزشی برای این افراد در حال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات قرانی مدهامتان را عامل جذب و افزایش توانمندی قرآنی نوجوانان وجوانان شمرد و بیان داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در کانون های فرهنگی هنری زمینه رشد و ایجاد انگیزه را برای نوجوانان و جوانان فراهم می کند زیرا قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت کننده ی افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش های اخلاقی و انسانی است و در این مسابقات روند افزایش یا کاهش فعالیت های قرآنی مساجد مورد سنجش قرار خواهد گرفت و سطح تلاش مساجد با یکدیگر مقایسه می شود تا کانون هایی که از رشد علمی و آموزشی قرآن در رشته های مختلف قرآنی برخورداری لازم را ندارند،‌ شناسایی و زمینه تعالی و رشد آنها در برنامه ریزیهای آینده قرار گیرد.

کوچکی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات قرآنی و فراهم کردن زمینه رقابت سالم برای جوانان باعث گسترش رشد قاریان و حافظان خواهیم بود و به تبع جامعه ای که درصد بیشتری از جوانانش قرانی شوند جامعه ای آرام و معنوی خواهد بود.

۹۷/۱۰/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]