سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح «رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد» با همکاری کانون‌های مساجد و دارالقرآن کریم بسیج در ایام‌الله دهه فجر در کشور برگزارمی شود.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری به روابط عمومی در اراک،‌ گفت: رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد در راستای ترویج گفتمان سازی فرهنگ انس با قرآن کریم و تعمیق ارتباط و پیوند بین مردم، مسجد وانقلاب اسلامی به همت مرکز دارالقرآن سازمان بسیج و اداره فرهنگی و اجتماعی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با مشارکت پایگاه های بسیج، گروه های صالحین و کاون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد تربیتی، تبلیغی و آموزشی برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: فراهم کردن شرایط لازم برای انس با قرآن در میان آحاد مردم، ترویج فرهنگ مسجد محوری و تعمیق بخشی به ارتباط بین قران، مسجد و مردم، حضور اثربخش جامعه در حرکتهای انقلابی و هم افزایی بین تشکل های مسجدی در زمینه فعالیت های قرآنی اهداف این رویداد بزرگ است.

 وی با بیان اینکه این طرح از 12 تا 22 بهمن ماه درمساجد دارای پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری و میعادگاه های راهپیمایی 22بهمن برگزار می شود، اظهار کرد: پویش حفظ سوره مبارکه فجر، برگزاری مسابقات قرانی در دهه فجر، محفل انس با قرآن با رویکرد سواد آموزی قرانی و تربیتی با محوریت سوره فرج، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعالان قرانی بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد در روز 22 بهمن عناوین فعالیت این رویداد است.

 حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: این رویداد در ۱۲ شهرستان توابع استان مرکزی با برگزاری محافل انس با قرآن کربم همراه با سخنرانی و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرانی اجرا می شود.


۹۷/۱۱/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]