سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم بانو فاطمه زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم بانو فاطمه زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر برگزار شد.

 در این محفل نورانی که فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان دلیجان حضور داشتند، حجت الاسلام شاکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان به بیان سخنانی در خصوص سیره شخصیتی حضرت زهرا(س) و مهدی فروغی از قاریان برجسته کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

 محمد حسین سلیمانی پور حافظ نوجوان نیز در این محفل حضور داشت و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید حاضرین را به فیض رساند؛ همچنین از 8نفر از برگزیدگان مسابقه انقلاب در این محفل تقدیر شد.

 مقاله خوانی توسط دو نفر از خواهران عضو کانون، اجرای سرود گروه سرود کوثر کانون و گروه تواشیح بقیه الله از حرم حضرت معصومه(س) شهر مقدس قم از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود.

 همچنین در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) مراسم سوگواری و عزای ام ابیها(س) در حسینیه باب الحوائج روستای قالهر با حضور مردم سوگوار و عزادار روستا برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

۹۷/۱۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]