سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام ذوالفقاری از کمک کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به سیل زدگان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری با اشاره به وقوع سیل در استان های شمالی کشور در روزهای آغازین سال جاری و ضرورت کمک و امداد به مردم آسیب دیده در سیل‌ در روز های اخیر به روابط عمومی در اراک گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقدامی خود جوش به جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده شتافتند‌.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه کانون های مساجد سراسر استان  آماده جمع آوری و تهیه کمک های مردمی هستند افزود: مردم نوعدوست و خیر استان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به کانون ها تحویل دهند.

 وی خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده پس از جمع آوری در کوتاه ترین زمان به استان گلستان و‌ فارس ارسال می شود.

 این مقام مسئول بیان کرد: کانون های مساجد همواره در همه صحنه های اجتماعی حضور فعال داشته و در عرصه های مختلف پیشگام بوده اند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: کمک به همنوعان از دستورات دین مبین اسلام است که همه باید در این راستا تلاش کرده و پیشگام باشند

۹۸/۰۱/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]