سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
این خانمی که آنجا در حال شستن سیب زمینی ها است مادر شهید وزیری و آن خانم همسر یک جانباز و آن خانم دیگر مادر شهید غلامی است؛ دقیقا یاد خاطرات رزمندگان و کمک های زنان در دوران دفاع مقدس می افتادی یاد نوشته های کتاب «دا» و «دخترشینا».


به گزارش روابط عمومی از اراک، دقایقی از ساعت ۸ صبح نگذشته بود که بانوان اهالی مسجد حجت بن الحسن(عج)کانون فرهنگی هنری مشکات پای در حیاط باصفای مسجد می گذاشتند. صدای صلوات و همهمه زنانه اشان راه پله های مسجد را پر کرده بود هر کسی با هر توانی و نیتی که داشت قدم در این راه نهاده بود گویی در کار خیر نیروی انسان دو چندان می شود؛ روحانی مسجد، گونی های سیب زمینی را از کامیون خارج می کرد و بانوان مشغول شست و شوی آنها شدند تا برای پوست گیری آماده شوند؛ با خود می گفتم زندگی ماشینی و هیاهوی مدرن چقدر آدم ها از دیدن مهربانی ها و یکرنگی هایی که کمتر از آن سراغ داریم دور کرده است.

 روحانی جوان خجالت زده از حضور زنان مسنی که از مناطق دور و حاشیه شهر برای کمک به مردم سیل زده به مسجد آمده بودند می گوید: «این خانمی که آنجا در حال شستن سیب زمینی ها است مادر شهید وزیری و آن خانم همسر یک جانباز و آن خانم دیگر مادر شهید غلامی است»؛ دقیقا یاد خاطرات رزمندگان و کمک های زنان در دوران دفاع مقدس می افتادی یاد نوشته های کتاب «دا» و «دخترشینا».

 خانم شاملو که مدیریت انجام کارها را به عهده داشت گفت: همسرم جانباز است از خدا خواستم خانه ای مجاور مسجد داشته باشم تا بتوانم خدمتگزار خانه خدا باشم که الحمدالله این توفیق نصیبم شد و تا جایی که بتوانم در این مکان الهی خدمت می کنم.

 کم کم به اذان ظهر نزدیک می شویم بانوان دست از کار کشیده و آماده نماز جماعت می شوند و بعدازظهر دومرتبه برای ادامه کار در مسجد حاضر می شوند.

 حجت الاسلام بهنام حبیبی مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجت بن الحسن(عج) کوی هجرت اراک گفت: مسجد حجت بن الحسن(عج) کوی هجرت اراک با همکاری کانون فرهنگی هنری مشکات مدت ۱۰ روز در حال انجام پشتیبانی موکب های موجود در مناطق سیل زده کشور هستند و  تاکنون ۲تن سبزی و  ۵۰۰کیلو سیب زمینی تحویل داده شده و  هم اکنون در روز ۲۴ فروردین ۲تن سیب زمینی در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۹۸/۰۱/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]