سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
سلسله نشست های تخصصی مهدویت در کانون های فرهنگی هنری ۴۰ باب از مساجد چندین شهرستان استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارشروابط عمومی از اراک، سلسله نشست های تخصصی مهدویت با حضور استادانی از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه در کانون های فرهنگی هنری 40 باب از مساجد چندین شهرستان استان مرکزی ویژه گروه های سنی مختلف در رده های کودک و نوجوان، جوان و جلسات عمومی برگزار می شود.

 این نشست ها از دوازدهم تا بیستم شعبان المعظم با مباحثی همچون استکبار ستیزی، خانواده و سبک زندگی، مهدویت و تمدن نوین اسلامی و انتظار جهانی، اقتصاد مدیریت جهادی، مهدویت و جوان، معرفت و عقلانیت و آمادگی برای ظهور با بهره مندی از کتب معتبر و مرجع ادامه می یابد.

 این نشست ها با هدف تبیین معارف مهدوی و ضرورت آشنایی جوانان به مبانی و معارف مهدوی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 همچنین در شب ولادت یگانه منجی عالم بشریت کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان مرکزی برای برگزاری جشن های مهدویت مهیا شده اند و آماده برگزاری مراسم این روز عزیز هستند.

 برگزاری مسابقات مهدویت و تجلیل از خادمان مهدوی،‌مراسم بیعت با امام زمان(عج)، پخش اقلام فرهنگی و تهیه روزنامه دیواری از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام خجسته ولادت مهدی موعود(عج) است.

 

۹۸/۰۱/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]