سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی از اراک جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که با حضور مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد .


حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» گفت: شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت تابستان سال 98 باید نام خود را در سامانه سجا به ثبت برسانند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه کانون ها با پورتال مساجد در ارتباط باشند و مرتب فعالیت های خود را در این سایت قرار دهند افزود: شاخص های امتیاز دهی در آینده شامل آموزش، فضای مجازی، هنر، کتابخوانی و بین الملل تعریف شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: در اجرای اردوها، همزمان برای شرکت کنندگان برنامه های تفریحی و آموزشی تدارک دیده شود و مبنا بر برگزاری دوره های تخصصی برای شرکت کنندگان باشد تا ضمن جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد، از برنامه های غنی کانون های فرهنگی هنری نیز بهره مند شوند.

 

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران منتخب کانون های مساجد به بیان نظرات و پیشنهادات خود مبنی بر استفاده از ظرفیت های خیرین، برگزاری کلاس های جذاب، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، حضور خانواده  ها در برنامه های کانون ها با هدف تحکیم خانواده و استعدادیابی پرداختند.


۹۸/۰۳/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]