سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام«مصطفی ذوالفقاری» در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان 98 که با عنوان بچه های مسجد در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد، گفت: نوجوانان از فرصت اوقات فارغت برای تقویت بنیه علمی ومعنوی خود استفاده کنند.

 

 رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: آینده سازان انقلاب اسلامی نیاز به افرادی دارد که از لحاظ علم و تقوا و معنویت قوی باشند ولازم است اعضای کانون علاوه بر استفاده از برنامه های کانون ها، طرح های فرهنگی وعلمی ارائه دهند تا تجربیات لازم را برای حضور در جامعه به دست آوردند.

 

 وی ادامه داد: زمانی برای انجام فعالیت در مسجد دنبال و برای تهیه و جذب اندک امکانات و وسیله دغدغه های فراوان داشتیم ولی امروزه به برکت نظام انقلاب اسلامی و پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی زمینه برای انجام هر گونه فعالیتی فراهم است و فقط جوانانی لازم است که عاشق کار فرهنگی و تاثیر گذار در مسجد باشند.

 

 این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از 400کانون در تابستان امسال مجری طرح اوقات فراغت هستند، تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت تابستان 98 با عنوان بچه های مسجد و با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار می شود.

 

 وی افزود: قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنرمتعالی و فعالیت های اجتماعی اهم سرفصل های اوقات فراغت 98 است که با هدف شناسایی ظرفیت های کانون ها و ارتقا سطح توانمندی آن ها، ایجاد هم‌افزایی و فراهم کردن زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد اجرا می شود.

 

 رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در اتفاقات مهم نظام با آمادگی قبلی و تمرین به دست نیامده بلکه این تدابیر ماحصل یک عمر بندگی و تقوا است.







۹۸/۰۴/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]