سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» به مناسبت اختتامیه کلاس های اوقات فراغت گفت: 20 هزار نفر از اعضای خواهر و برادر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در 400 پایگاه اوقات فراغت از طرح غنی سازی اوقات فراغت در مساجد بهره مند شدند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: این تعداد شرکت کننده در  890 فعالیت هنری، 2 هزار و 531 فعالیت کتابخانه ای، یکهزار و 551 فعالیت قرآنی، یکهزار و 433 فعالیت اجتماعی، یکهزار و 156 فعالیت آموزشی و توانمند سازی و 48 فعالیت شبکه سازی، فضای مجازی و سواد رسانه ای در سه ماهه تابستان 98 شرکت داشتند.

 

وی اظهار کرد: طی بازدید های به عمل آمده از سوی کارشناسان ستاد از کلاس های اوقات فراغت، به همه شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد و از مربیان آن نیز به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به واریز سرانه اوقات فراغت به کانون های مجری تصریح کرد: این ستاد علاوه بر اعزام شرکت کنندگان به اردوی پارک آلومینیوم، حمایت هایی از کانون هایی که شرکت کنندگان را به اردوهای اصفهان، قم، مشهد مقدس، شهرکرد و گیلان اعزام کردند، نیز داشت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت با رویکرد برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی و آموزشی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد گفت: طرح اوقات فراغت همه ساله با هدف جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و غنی سازی اوقات فراغت اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبان در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاق، نماز، فراهم کردن فضای کتابخانه ای، تشویق اعضا به کتابخوانی و تقویت مطالعه مفید از اهداف برنامه های اوقات فراغت است.

 

580 کانون فرهنگی هنری با بیش از  30 هزار عضو در استان مرکزی فعال است.

۹۸/۰۶/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]