سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۷۲ختم قرآن به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان برگزار شد.

همزمان با هفتمین شب شهادت مظلومانه سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و  72 تن از یاران با وفایشان 72 بار قران کریم قرائت شده و ثواب آن به ارواح پاک و طیبه همه شهدا و به‌ویژه شهدای دشت کربلا تقدیم شد.

 

 

این ختم قرآن کریم به‌صورت سراسری در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(ع) با حضور برادران و خواهران علاقه‌ مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و پیروان اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار شد.

 

 

لازم به ذکر است، این مراسم با هدف آشنایی هیئت‌های مذهبی و به‌ویژه اعضای کانون و برقراری پیوند قرآن و عترت در هیئت‌های مذهبی برپا شد؛ در قالب این طرح صحیح‌خوانی قرآن و صحیح‌خوانی نماز بین اعضای کانون مورد توجه قرار می‌گیرد.

۹۸/۰۷/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]