سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی است.‌ 


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خصوص سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: با توجه به برنامه های مفید و اثر گذار کانون ها در طول سال های تاسیس می توان گفت این کانون ها نقش مهمی در سربلندی ایران اسلامی داشته اند.


وی افزود: باید فرهنگ تعیلم و تربیت و تشویق و حمایت و توسعه مساجد گسترش یابد و همه احساس کنیم که مساجد در زندگی و خانواده و نظام ما نقش‌آفرین است و مساجد کانون عزت و سربلندی، امنیت و آرامش، معنویت و اخلاق و شرف و آزادگی است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار کرد:‌ دولت و مجلس باید برای حمایت و تقویت مساجد تدابیر لازم را اتخاذ کنند و حوزه‌ها باید نیروی لازم و با کیفیت را برای اداره مساجد تأمین کنند و دستگاه‌های ذیربط ضمن تأمین نیازهای واقعی مسجد در زمینه پاسداشت و تکریم مساجد اقدامات تأثیرگذاری انجام دهند.


عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:‌ مساجد کانون اصلی شکل گیری موضوعات انقلاب و ادامه دهده برنامه های بصیرت و گفتمان انقلابی است و مساجد در عزتمندی و شوکت نظام نقش محوری دارند.


وی افزود:‌ مهمترین پایگاه شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی مساجد بود که هم در تاثیر گذاری به افکار عمومی نقش داشتند و هم در عرصه های فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و نظامی نقش بی بدلیلی را ایفا کردند که امروزه اگر بخواهیم نقش اثرگذار مساجد استمرار پیدا کند باید کارکرد اصلی مساجد احیا شود.


آیت الله دری نجف آبادی در پایان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در روز 18 اسفند گفت: تلاش نیروهای مخلص مسجدی که بدون هیچ چشمداشتی و فقط در راه رضای خدا خدمت می کنند نزد خداوند اجر و پاداش دارد.


پایان پیام/
 


۹۲/۱۲/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]