سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:ظرفیت های آموزشی و تربیتی مساجد پاسخگوی نیازهای افراد جامعه باشد. 


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  به مناسبت فرا رسیدن 18 اسفند، گفت: مساجد پایگاه اصلی انقلاب و پایگاه های مردمی هستند که باید بیش از پیش تقویت شوند.


وی با اشاره به فعالیت گسترده کانون های مساجد ، افزود: این مراکز فرهنگی نقش موثری در جذب جوانان و نوجوانان و مقابله با توطئه های دشمنان دارند.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: حضور جوانان در مساجد این عزیران را در مقابل شبیخون و دسیسه های دشمن ایمن کرده و سبب تقویت انقلاب و ارزش های اسلامی می شود.


حجت الاسلام هاشمی ادامه داد:مساجد باید مطابق نیازهای روز جامعه تجهیز شوند و زمینه حضور جوانان را در این مکان فرهنگی فراهم کنند.
 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد سلاحی موثر در مقابل جنگ فرهنگی دشمنان هستند، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این رستا با اجرای برنامه های خوب و مفید فرهنگی بسیار خوب عمل کرده و موفق در جذب جوانان و نوجوانان بوده اند.

 

پایان پیام/


۹۲/۱۲/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]