سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به لبیک ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شناسایی محرومان در سطح محلات و توزیع کمک‌ها مراحل همراهی بچه‌های مسجد با این رزمایش است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به برنامه های کانون های مساجد استان مرکزی در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، اظهار کرد: در پی سخنان و مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، بچه های مسجد در سراسر استان مرکزی با تشکیل گروه ها و جلسات همفکری، برنامه ریزی لازم در این زمینه را انجام دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری و مساجد استان مرکزی در ادامه یاری رسانی برای مقابله با ویروس کرونا با جهت گیری هوشمندانه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و  این رزمایش در چند مرحله اجرایی شد، اول تشکیل جلسات همفکری و تصمیم گیری، دوم جمع آوری کمک های مردمی، سوم شناسایی خانواده های نیازمند در محل و به خصوص کسانی که از شرایط موجود اقتصادی به دلیل بیماری کرونا آسیب دیده اند و چهارم توزیع اقلام و کمک.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: رزمایش مواسات برکات فراوانی تاکنون در کنار کمک به نیازمندان داشته است. انس و الفت هر چه بیشتر مردم در محلات با مساجد، روشن شدن نقش مهم و محوری مساجد در محلات موجب همدلی و وحدت بیشتر بین ارکان مسجد شد. برکات پیدا و پنهان مساجد در این ایام، خاطرات خوبی را برای همه مردم اعم از یاری رسان و یاری شونده در این شرایط سخت به همراه داشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به مشارکت 150 کانون فرهنگی هنری استان در این رزمایش بیان کرد: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت و... از جمله اقلامی است که در راستای کمک های مومنانه میان نیازمندان توزیع شده است و در این زمینه جلسات متعددی با سازمان تبلیغات سپاه و دفترآستان قدس رضوی برگزار شد و کانون های مساجد در حد توان خود رسالتشان را انجام دادند.

 

ذوالفقاری با اشاره به اجرای طرح «راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار رمضان)» در کانون های مساجد استان مرکزی، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح ملی «راهکار» از طریق بارگذاری در صفحه اختصاصی کانون در سامانه بچه‌های مسجد@bachehayemasjed.ir در این پویش شرکت کنند.

۹۹/۰۲/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]