سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

صفحه استانی پایگاه اطلاع رسانی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) در استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، مراسم رونمایی از صفحه استانی پایگاه اطلاع رسانی فهما در استان مرکزی امروز( یکشنبه 11 خرداد) با حضور اصحاب رسانه و تعدادی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

در این سایت برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری همه کانون‌های مساجد استان مرکزی اطلاع رسانی می‌شود؛‌ در حال حاضر نیز زیرساخت‌های لازم برای دسترسی همه کانون‌های مساجد استان به اینترنت فراهم شده است و همه به سایت فهما دسترسی دارند.

کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی می‌توانند فعالیت‌های خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

اتصال پرتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری شبستان به این پایگاه اطلاع‌رسانی و همچنین رصد دقیق داده‌ها و اخبار و اطلاعات تولید شده در بستر فضای مجازی توسط ربات هوشمند پایگاه اطلاع‌رسانی فهما، قابلیت نمایش و انتشار اخبار مرتبط با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سراسر کشور از قابلیت های این پایگاه است.   

این پایگاه دارای قابلیت بارگذاری پوسترهای تبلیغاتی و ارتباط صفحات استانی به دیگر سامانه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از قبیل سامانه بچه های مسجد است.

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: رویداد ملی فهما از رویدادهای مهم و مؤثر در راستای ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سطح کشور بود و استان یزد نیز توانست به خوبی در این رویداد شرکت کند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: ظرفیت کانون‌های مساجد بسیار و این کانون‌ها با بدنه اجتماع و جوانان مسجدی در ارتباط است که این طیف از ظرفیت، استعداد و توانایی‌های بسیار خوبی بهره مند هستند.

۹۹/۰۳/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]