سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان مسابقه پیامکی «نسیم رمضان» که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه پیامکی را از متن خطبه شعبانیه که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در روزهای پایانی ماه شعبان و به مناسبت ماه مبارک رمضان ایراد فرمودند برگزار کرد که طی آن بیش از یک‌هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که به قید قرعه از بین پاسخ های صحیح به دوازده نفر جوایزی اهدا شد.

 

شرکت کنندگان پاسخ های ۶ سوال این مسابقه را تا 20 اردیبهشت 99  (مصادف با 15 رمضان میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) به شماره 10008940861 و یا ادمین کانال بچه های مساجد مرکزی dbmarkzi@ ارسال کردند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری مسابقات حضوری در کانون های مساجد پیش از این در ماه شعبان نیز اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان صلوات شعبانیه کرده بود.

 

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

حمید عربی از ساوه سمیرامنصوری از اراک

سودابه مجیدی از اراک

حمیدرضا فارسی جانی از اراک

آذر نوری از اراک

مجید غلامی از اراک

فاطمه کرمی از اراک

قاسم اسماعیلی از اراک

مجید امیرشاهی از ساوه

 زهرا امیری از ساوه

محمد باقرحیدری از خمین

محمدالیاس میری از خمین

۹۹/۰۳/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]