سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مکانی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) است. ‌


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام حسین تقوی، امام جمعه ساوه امروز(13اسفند) به مناسبت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ساوه گفت: یکی از عوامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ و حراست از فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.


وی افزود: مساجد از صدر اسلام علاوه بر پایگاه دینی مسلمانان، مرکز تعلیم، تربیت و رشد و تکامل بشر و سنگر و نهاد سیاسی اسلام بوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مسجد جایگاه عبادت و پایگاه سیاست ‌جامعه اسلامی است و می‌بایست از ظرفیت‌های این بخش به بهترین نحو ممکن بهره برد.


امام جمعه ساوه ادامه داد:‌ امروزه به حمد خداوند کانون های فرهنگی هنری مساجد توانسته طیف وسیعی از جوانان و نوجوانان را در مسجد گرد هم بیاورد و در انجام کارهای فرهنگی آمیخته با عطر و بوی دینی با هم مشارکت کنند که این امر سبب دلگرمی و لذت جوانان در مسجد می شود.


وی اظهار کرد: تلاش ها و پیگیری هایی که امسال برای جذب امکانات برای کانون های ساوه انجام شد قابل تقدیر است و امید است بتوانیم شاهد حضور پرشور بیشتر جوانان و نوجوانان به این اماکن مقدس و فرهنگی باشیم.


در ادامه این جلسه محمدمهدی کارکن، مسئول دفتر نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ساوه به ارائه گزارشی از برنامه های این نمایندگی به مناسبت هجدهم اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پرداخت.


وی افزود:‌ همایش گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نوزدهم اسفند با حضور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،‌ مسئولان استانی، اهالی مسجد و مسئولان و اعضای کانون ها در ساوه برگزار می شود.


در پایان این دیدار مقرر شد سال آینده هر ماه در یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد با اولویت کانون های روستایی امام جمعه ساوه و مسئولان شهرستان حضور یابند.


پایان پیام/
 

۹۲/۱۲/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]