سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(س) مسجد امام رضا(ع)اراک طرح قربانی ماهانه را به عنوان یک برنامه همیشگی در کانون انجام می دهد.
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی: کانون فرهنگی هنری انصار الزهرا(س) مسجد امام رضا(ع)اراک طرح قربانی ماهانه را به عنوان یک برنامه همیشگی در کانون انجام می دهد.

در این طرح هر ماه به همت و همکاری خیرین و نیکوکاران دو راس گوسفند تهیه و پس از ذبح بهداشتی در بین نیازمندان و فقرا تقسیم می شود.

در این راستا فقرا و نیازمندان از سوی کانون شناسایی و هدایا و نذورات مردمی با حفظ شان و کرامت انسانی در بین این عزیزان توسط اعضای کانون توزیع می شود.

لازم به ذکر است، گروه جهادی کانون که متشکل از اعضای جوان و کارآمد کانون است به بازسازی و مرمت منازل نیازمندان می پردازند. این گروه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات برای بسیاری از افراد خانواده هایی که از لحاظ مالی مشکل دارند و از کار افتاده هستند شناسایی و به صورت موردی از محل نذورات خیرین و کمک های جمع آوری شده مردمی کمک می شود.

۰۰/۰۳/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]