سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:ترویج فرهنگ زینبی در جامعه از جمله نیازهای ضروری است که باید با تبیین شخصیت این بانوی بزرگ بین افراد نهادینه شود. 


به گزارش روابط عمومی کانون های  فرهنگی مساجد مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س)‌،‌ گفت: حضرت زینب (س) قهرمان صبر و مقاومت و پیام رسان قیام کربلا و عاشورای حسینی است.


حجت الاسلام ذوالفقاری گفت:‌ حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در روشنگری واقعه عاشورا نقش بی بدلیلی ایفا کردند و به مخاطبان جهان اسلام نشان ‌دادند که خاندان پیامبر(ص) از معاویه شکست نخورده‌اند بلکه تنها در راه اسلام خود را فدا کرده‌اند.


وی تصریح کرد:‌ انتخاب روز پرستار در سالروز تولد بانوی اسوه و صبر بسیار به جا و نیکوست و حضرت زینب (س) از هرجهت الگو و نمونه هستند و عظمت، عشق، ارادت، ایثار و بزرگی در تمام ابعاد زندگی این بانوی بزرگوار وجود دارد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت داشت: زنان جامعه کنونی باید به حضرت زینب(س) به عنوان اسوه و الگو تأسی کنند و بصیرت، ولایت‌مداری، دین‌داری، تربیت فرزند و حجاب و حیا را از حضرت زینب بیاموزند.


وی اظهار کرد: اندکی تامل در زندگی بزرگ بانوی جهان اسلام نشان می دهد پرروش در دامان امیرالمومنان(ع) و حضرت زهرا(س) و بهره مندی از محضر امام معصوم(ع) چنان رشد و بالندگی از جهات معرفتی و معنوی در وجود ایشان ایجاد می کند تا در برابر مصائب بزرگ به جز زیبایی نبیند و پیام پیروزی خون بر شمشیر را تا قیامت ابلاغ کند.


حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) نخستین جشنواره "بانوی صبور" در بخش های پوستر،‌کتابخوانی،‌ نماهنگ، شعر و دلنوشته به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی برگزار می شود و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز با شرکت دادن اعضای کانون ها در این جشنواره همکاری می کند.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]