سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

یکی از استادان حوزه و دانشگاه های استان مرکزی گفت:‌ کار فعالان مساجد و کانون ها، کار بر روی اعتقادات آن ها است.

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام سید مرتضی حیات غیبی از استادان حوزه و دانشگاه استان مرکزی امروز(22اسفند) در مراسم گرامیداشت 18 اسفند که در کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی مسجد چهارده معصوم(ع)‌اراک برگزار شد گفت: کانون های مساجد در عرصه فرهنگی در کشور یکه تازی می کنند.


وی با بیان اینکه مساجد در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در تحقق کارکردهای مساجد و تداوم نظام و ترویج و تقویت فرهنگی و ارزش های اسلامی دارند.


حجت الاسلام حیات غیبی اظهار کرد:‌ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تاکتیک دشمنان نظام، کانون های فرهنگی هنری در مساجد تاسیس شده که باید از این مراکز فرهنگی هنری حمایت و پشتیبانی کرد.


در ادامه این مراسم مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمدکاظمی مسجد چهارده معصوم(ع) اراک گفت:‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص نگرانی ایشان از مسئله فرهنگی کشور تاسیس شد.


احمد تلکو افزود: عمران معنوی مساجد بیش از عمران فیزیکی آن اهمیت دارد و به همین لحاظ کانون های مساجد برای آباد کردن معنویات و روحیه اعتقادی افراد در تلاش است.



۹۲/۱۲/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]