سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای  اراک از برگزاری مسابقه خاطره نویسی ویژه ایام نوروز در این کانون خبر داد.



داوود پور احسانی ، مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای  اراک ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت فاطمه(س)  گفت:‌ این مسابقه  ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اراک با موضوع خاطرات نوروز و یک حدیث در مورد حضرت زهرا(س)  برگزار می شود.


وی با بیان اینکه به برترین آثار جوایزی از سوی این کانون اهدا می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند خاطرات  خود را تا  15اردیبهشت  به کانون یا دبیرخانه  تحویل دهند.

شرایط مسابقه :

-یک خاطره به یاد ماندنی از تعطیلات نوروز به همراه یک حدیث در مورد  حضرت زهرا(س)

-وی‍ژه گروه سنی 10 تا 18سال

-آثار ارسالی حداکثر در 2 برگ کاغذA4 همراه با مشخصات کامل(نام و نام خانوادگی ،شماره ملی،شماره تماس ، و نام کانون و نام مسجد)

-به 7خاطره برگزیده جوایزی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

  32791050  داخلی یک و 09183687848

جهت دریافت پوستر روی آن کلیک نمائید:


۹۳/۰۱/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]