سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در طرح اوقات فراغت۹۳ از جامعیت کاملی برخوردار است.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز (21فروردین)‌ در دومین جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که در سالن جلسات این دبیرخانه برگزار شد، گفت: کانون های مساجد برنامه های مدون و جامعی را در طرح اوقات فراغت 93 تدارک دیده است.

وی افزود: سعی شده در همه برنامه های اوقات فراغت رویکرد قرآنی با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان وجود داشته باشد و گروه های نظارت و ارزشیابی اوقات فراغت نیز با حضور نمایندگان کانون ها،‌ برنامه های اوقات فراغت را آسیب شناسی کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های مناسب در ایام ولادت ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: همانطور که مراسم شهادت اهل بیت(ع) تاثیر بر تقویت ‌ارادت قلبی به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) دارد برگزاری برنامه های شادی و جشن های در شان در ولادت ائمه(ع) می تواند در افزایش ارادتمندی دوستدار خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاثیر بگذارد.


وی ادامه داد:‌ در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در مسئله فرهنگی رسالت مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خطیر تر است و امید است در این راستا با جدیت تمام وارد میدان شده و به منویات رهبر انقلاب جامع عمل بپوشانند. ‌


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: مساجد همواره در همه مناسبت ها و مراسم ملی مذهبی در صحنه بوده اند و باید سعی کنند این مراسم به صورت مردمی برگزار شود.


در ادامه این جلسه که مسئولان کانون های تخصصی قرآن ، نظارت و ارزشیابی، هنرهای تجسمی و نماینده خواهران در کانون های فرهنگی هنری مساجد و نماینده کانون های روستایی حضور داشتند در خصوص موضوعات آموزشی در کلاس های اوقات فراغت، برنامه های تفریحی و اردویی، برگزاری مسابقات متعدد ویژه همه سنین،‌ تهیه بانک اطلاعاتی از اساتید، بررسی نقاط ضعف و قوت اوقات فراغت سال گذشته، بحث و تبادل نظر شد.


پایان پیام/


۹۳/۰۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]