سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد امام سجاد(ع) شهرک اندیشه اراک از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی 'رنگ باران' در اراک خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،محمد طائفی، مسئول کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد امام سجاد(ع) شهرک اندیشه اراک ب گفت: به مناسبت ولادت خجسته یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مسابقه ای با عنوان رنگ باران ویژه دختران و پسران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در گروه سنی 12 تا 18 سال برگزار می شود.


وی افزود:‌ موضوعات این مسابقه حجاب، نماز و حضرت زهرا(س) است که علاقمندان تا سی ام فروردین شب میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) می توانند آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی با مسجد امام سجاد(ع) تحویل دهند.


طائفی به برگزاری مراسم قرعه کشی آثار در جشن ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) اشاره کرد و گفت:‌ به ده نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد امام سجاد(ع) شهرک اندیشه اراک اظهار کرد: به همین مناسبت مسابقه پیامکی با توزیع برگه های سوال با موضوع حضرت زهرا(س) بین نمازگزاران برگزار می شود.


وی تصریح کرد: سی و یکم فروردین همزمان با شب میلاد حضرت زهرا(س) مراسم جشنی در مسجد با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا مرتضوی و مولودیه خوانی حاج محمدبادران برگزار می شود.


طائفی از اجرای گروه سرود مالک اشتر با عنوان "بهار مهربان" و اجرای دکلمه در روز برگزاری جشن در مسجد خبر داد.


پایان پیام/


۹۳/۰۱/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]