سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت:‌ بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم عزاداری روستای سقانلیق شرکت می کنند.

محمدمهدی کارکن،‌ مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همه ساله جمعیتی مشتاق برای شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شهرها و روستاهای اطراف در روستای سقانلیق حضور بهم می رسانند.


وی گفت: کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیرالمومنین(ع) سقانلیق از اول محرم تا شام غریبان امام حسین(ع) با دعوت از خطیب برجسته و ارزشمند حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم حسینی از موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) هرشب برنامه سخنرانی و مداحی را در مسجد برگزار می کند و دوستداران و مشتاقان به مکتب حسینی در سوگواری و ماتم شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفایشان بر سینه می زنند.


کارکن افزود:‌ این خطیب و کارشناس دینی درباره فلسفه قیام امام حسین(ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازد و آنگاه مداحان و ذاکران اهل‌ بیت(ع) در مصیبت عظمای حادثه کربلا به نوحه‌سرایی می‌پردازند، بعد از اتمام مراسم نیز حضار مهمان سفره اطعام امام حسین(ع) هستند.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه ادامه داد:‌ اهالی این روستا چند روز قبل از فرارسیدن ایام محرم با سیاهپوش کردن مساجد و خیابان ها و محله ها،‌ روستا را آماده عزاداری سرور و سالار شهیدان می کنند.

۹۲/۰۸/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]