سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: امام سجاد(ع) در قالب دعا به مبارزه با مستکبرین و منحرفین پرداخت و صحیفه سجادیه نشأت گرفته از دعاهای آن حضرت است. ‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) در متن حادثه عاشورا حضور داشت و تمام حوادث تلخ را در عین بیماری و مشکلات سخت جسمی مشاهده می‌کرد.

وی گفت: ‌امام زین العابدین(ع) پس از قیام عاشورا بازسازی فکری و فرهنگی جامعه اسلامی را بزرگترین رسالت خود می دانست که در قالب دعاهای صحیفه سجادیه ارائه کرده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه دعاهای آن امام بزرگوار پر مغز و عمیق است اظهار کرد: بنا به حکمت خداوند متعال امام سجاد(ع) بیمار بود و تنها شخصی بود که بعد از نهضت عاشورا سیاست اطلاع رسانی عاشورا را ایجاد کرد و به بیان اهداف عاشورا پرداخت.

‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد:‌ باید دعاهای صحیفه سجادیه را به طور مجزا و موشکافانه برای مردم بازگو کرد و در ترویج معانی و آموزه های این کتاب پربار و گرانقدر کوشید.

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه از نهج البلاغه مهجورتر است، افزود:‌ امام سجاد(ع) انواع مسائل اخلاقی، اجتماعی، عبادی و ... را در قالب دعا در صحیفه سجادیه بیان می کند.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی در سوگ شهادت چهارمین امام شیعیان پرداخت و افزود: مسابقات کتابخوانی از متن صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) بین اعضای کانون ها نیز به این مناسبت برگزار می شود.

۹۲/۰۸/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]