سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد علی بن ابیطالب(ع) ساوه از برگزاری مسابقه کتبی با عنوان 'نهضت حسینی' در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل معصومی، مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد علی بن ابیطالب(ع) ساوه  گفت: این مسابقه بین اعضای این کانون از متن سخنان سخنرانانی که در دهه اول محرم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)‌ در مسجد دایر بود،‌ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از دوازده نفر از کسانی که پاسخ صحیح مسابقه را به کانون ارسال کنند تقدیر می شود،‌ افزود:‌ سخنرانانی که از متن سخنان آنان سوالات مسابقه طراحی شده است دکتر شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،‌ دکتر اخوان از تهران و ائمه جماعات ساوه بوده اند.

معصومی اظهار کرد:‌ اعضای این کانون در دهه اول محرم بااجرای برنامه های مختلف در سوگواری امام حسین(ع) شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد علی بن ابیطالب(ع) ساوه ادامه داد: همزمان با اربعین حسینی و 72تن از اصحاب باوفایشان مراسمی در مسجد برگزار که طبق روال مسابقه قبل،‌ مسابقه ای نیز از متن سخنان سخنران جلسه برگزار خواهد شد.

۹۲/۰۸/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]