سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۷

طرح قرآنی 1448

مصطفی ذوالفقاری،مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری طرح قرآنی 1448در استان مرکزی خبر داد.




حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح 1448 در تابستان سال جاری،گفت: این طرح با محوریت سبگ زندگی اسلامی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان، جهت پرداختن به امر حفظ آیات موضوعی قرآن کریم، به عنوان یک ارزش اسلامی و ترویج باورها و رفتارهای به منظور تحقق شعار سال انجام می شود.
ایشان اضافه کرد ،طرح قرآنی 1448(حفظ موضوعی آیات قرآن کریم )با محوریت سبک زندگی در تابستان 1393آغاز شده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری بیان کرد: ارزشیابی پایانی این طرح شامل 60 سوال و قالب آزمون کتبی درچهاردهم شهریور به صورت کشوری و حد نصاب قبولی در طرح کسب نمره 36 از 60 خواهد بود.


این مقام مسئول ادامه داد: به پنج استان برتر که بیشترین شرکت کننده را در طرح داشته باشند به صورت ویژه به قید قرعه کمک هزینه یک سفر به عتبات عالیات و یک عمره مفرده اهداء خواهد شد.

.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آیین نامه اجرای طرح
حجم: 174 کیلوبایت
لیست نفرات شرکت کننده
حجم: 80.6 کیلوبایت
جدول بودجه بندی و زمان بندی طرح
حجم: 97.2 کیلوبایت
جدول موضوعات طرح جهت آزمون نهایی-خلاصه
حجم: 222 کیلوبایت
کتابچه محتوای طرح
حجم: 3.26 مگابایت


سفر به اماکن زیارتی خواهد بود.

-  به 5 استان برتر (در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) که بیشترین شرکت کننده را در طرح داشته باشند به صورت ویژه به قید قرعه کمک هزینه یک سفر به عتبات عالیات و یک عمره مفرده اهداء خواهد شد.

- کانون های فرهنگی هنری مساجد مجری می توانند هر گونه مکاتبه را به آدرس های (اراک-خ سوم شعبان- بالاتر از پارک امیرکبیر-مجتمع فرهنگی هنری آفتاب-دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان) یا (اراک-خ آیت ا... طالقانی- مسجد امام حسین (ع) کانون فرهنگی هنری میعادگاه شهدا) ارسال و یا با شماره 50 و32791030 (داخلی3) (ساعت 8 لغایت 13) و شماره 32767692 (ساعت 17 لغایت 20) تماس حاصل نمایند.

- لازم به ذکر است که برگزاری کلاس مربوطه به عنوان یکی از سرفصل اوقات فراغت محسوب خواهد شد.

« در پایان دوره به قبول شدگان، کارنامه مربوطه از سوی کانون مجری اعطاء خواهد شد.»



۹۳/۰۴/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]