سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:حافظان و تالیان قرآن باید عاملان به آن نیز باشند


شاکری در آئین تجلیل از تالیان طرح تلاون نور که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع آفتاب اراک برگزار شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از زمانی که قرآن وارد متن جامعه اسلامی شد تا همین لحظه این کتاب آسمانی توانسته جایگاه خود را در بین مردم جامعه اسلامی حفظ کند.

وی ادامه داد: دشمنان جامعه اسلامی سعی دارند از طریق توطئه های مختلف اعم از مادی و معنوی مردم کشورهای اسلامی را اسلام زده و به نوعی از فرهنگ و اصالت قرآن دور کنند که باید آگاه باشیم و با انس با قرآم کریم و پیروی از فرامین آن مانع این عمل شویم.

دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان اسلام سعی دارند از طریق اینترنت و رسانه های گروهی و با ترویج اندیشه های غیردینی خود بطن جامعه را نابود کنند.

شاکری بیان کرد: اگر حافظان، قاریان و تالیان قرآن عاملان به آن نباشند دشمن می تواند توطئه های خود را عملی نماید بنابراین جامعه قرآنی باید آگاه باشد که وظیفه بسیار خطیری را در جامعه برعهده دارد.



۹۳/۰۴/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]