سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بهرمندی 14هزار نفر از کلاس های اوقات فراغت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقای، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به بهره مندی 14هزار نفر از جوانان و نوجوانان از برنامه های اوقات فراغت امسال دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: برنامه های اوقات فراغت امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان با اولویت و محوریت قرآن انجام می شود.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن شرکت در کلاس های اوقات فراغت دربرنامه های مذهبی و قرآنی ماه مبارک رمضان بهره مند می شوند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: این تقارن مبارک سبب استقبال بیشتر جوانان و نوجوانان از برنامه های اوقات فراغت تابستان شده و دبیرخانه مساجد نیز با توجه به این مهم اقدام به برگزاری برنامه های هر چه بهتر کرده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد را راهی برای جذب جوانان به مساجد، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آموزشی مختلف با محوریت مساجد و بهره مندی جوانان و نوجوانان از برنامه های فرهنگی دانست.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه های فرهنگی مناسبی برای حضور دانش آموزان دانست و بیان کرد: جوانان و نوجوانان با ورود به این پایگاه‌ها از کلاس‌های مفید مذهبی وفرهنگی بهره‌مند می‌شوند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: این کلاس‌ها در زمینه عقیدتی، مذهبی، قرآن و احکام، کلاس‌های هنری وورزشی و برگزار اردوهای سیاحتی و زیارتی برگزار می‌شود.
 

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در بیش از 360 باب کانون استان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: 14هزار شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت تابستانی در بیش از 360 باب کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی مساجد استان مرکزی آموزش های لازم را فرا می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های طرح اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با عنوان' آسمانی ها ۸' از ۱تیر ما کار خود را آغاز کرده است، ادامه داد: برگزاری کلاس های قرآن کریم و احکام در رشته ها و مقاطع سنی مختلف با توجه به مقارن شدن اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان در الویت قرار دارد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری برگزاری کلاس های آموزشی، رایانه، هنری، صنایع دستی، ورزشی و سایر کلاس های فرهنگی و برنامه های تفریحی را از دیگر رشته های طرح اوقات فراغت امسال دانست.


این مقام مسئول ادامه داد: کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان امسال تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و برادران شرکت کننده در این کلاس ها در پایان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند.


پایان پیام/


۹۳/۰۵/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]