سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزیاز برگزاری اردوی پایان دوره ویژه خخواهران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: 400نفر از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که حضوری فعال در کلاس های تابستان مساجد داشتند در اردوی یک روزه به اردوگاه تفریحی همدان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این اردوها به صورت متمرکز به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از هجدهم تا بیستم مرداد ماه به مدت سه روز برگزار می شود افزود: سه دوره یک روزه برای خواهران فعال عضو کانون های مساجد پیش بینی شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: اهدای بسته های فرهنگی حاوی بروشورهایی در مورد عفاف و حجاب، بازدید از موزه دفاع مقدس همدان، نمایش فیلم، برپایی ایستگاه کتابخوانی در اردوگاه بازدید از گنجنامه همدان و آرامگاه باباطاهر از جمله برنامه های این اردوی تفریحی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: برگزاری این گونه اردوها تاثیر بسزایی در حس مشارکت و همکاری و تبادل اندیشه های افراد دارد و از برنام های پیش روی این دبیرخانه تداوم این اردوها است.


به گفته وی برادران فعال در کلاس های اوقات فراغت نیز از اردوی مشهد مقدس بهره مند می شوند که اخبار آن نیز متعاقبا اعلام می شود.


لازم به ذکر است، سال گذشته اردوهای پایان دوره اوقات فراغت در شهریور ماه با حضور یک هزار و 500نفر از اعضای کانون ها در قالب گروه های 200نفره در اردوگاه شهید مدنی استان همدان برگزار شد.


پایان پیام/


۹۳/۰۵/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]