سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان برای کودکان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی،محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت:‌ این مسابقه در محکومیت فجایع اخیر رژیم صهیونیست و کشت و کشتار رژیم منحوس در فلسطین و غزه بین کودکان ساوجی برگزار شد.


وی افزود: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری شهدای قردین مسجد جامع روستای قردین ساوه با حضور هشتاد نفر از کودکان با موضوع غزه برگزار و به 20 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.


کارکن اظهارکرد: آثار نقاشی کودکان ساوجی در نمایشگاهی که به این مناسبت دایر شده به نمایش در آمده است.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه با بیان اینکه کشتار کودکان بی گناه دل هر انسان آزایخواه و نوع دوستی را به درد می آورد گفت: همه باید برای محکوم کردن این فجایع صهیونیست در غزه به پا خیزند و سکوت مجامع بین الملل را محکوم کنند.


پایان پیام/
۹۳/۰۵/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]