سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان مرکزی از برگزاری اردو مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ 800 نفر در قالب 3 گروه به مدت 5 روز به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس اعزام می شوند.


وی افزود:‌ این افراد از فعالان و منتخبین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سنین 12تا 18 سال هستند که در طرح اوقات فراغت و کلاس های این طرح حضوری فعال داشتند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: اهدا بسته های فرهنگی، صلوات شمار، بروشورهایی در خصوص امام رضا علیه السلام، آداب زیارت و برگه های مسابقه همراه با جوایز نفیس بین شرکت کنندگان در اردو توزیع می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد:‌ اولین گروه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و یکم مرداد اعزام می شوند و تا دهم شهریور ادامه دارد.

 

به گفته وی سال گذشته یکهزار و پانصد نفر از برادران فعال عضو کانون های مساجد به اردوی همدان اعزام شدند.


پایان پیام/
۹۳/۰۵/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]